Åter i lilla örsjö...sen huskvarna

Då var man åter i Nybro eller rättare sagt Örsjö kanske man ska säga. Det är ju nämligen där jag befinner mig nu. Emil och Therese satte sig precis i bilen för att åka in till kvantum. Therese satte sig för första gången bakom ratten på vår fina Leon. Klart hon ville provköra denna pärla. De ska in och handla lite småsaker. Tessan var så sugen på marängswiss så hon vet knappt medan Emil skulle ha smörgåstårta. Vi är ju lite mer inrutade på när vi måste äta och vill äta så vi vill inte ha fika nu när det närmar sig lunch. Hoppas han hittar något gott när det är söndag.

Senare idag åker vi vidare med Irma och Wera i bilen till Huskvarna. Där ska vi tillbringa veckan. Blir några nätter hos mamma och pappa först. På onsdag flyttar vi vidare till Lindas lägenhet. Det blir nämligen lägenhetsbyte då de ska bo i våran i stockholm. Kommer bli super mysigt att äntligen få komma hem.

Tanken var att vi skulle både till Göteboeg och Ullared men när man har semester så är man lite lost på dagar och veckor. Det kallas att slappna av från vardagen. Så något göteborg hinnner vi inte med men om vi kommer till Ullared det får vi se. Har ju dock inte så mycket plats i bilen då vi har inhandlat en hel del roliga sager. Och så kommer vi troligtvis att få en liftare med oss upp till storstaden. Då en kollega till mig frågade om hon fick åka med oss då vi ändå åker. Klart hon får det. Men hon är en sådan liftare som betalar för sig som tur är.

Kram
/David som är lite trött och hungrig så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT'

haha.. yes du fick lunch.. och de kunde du bara sagt så hade vi fixt de direkt :P haha...



hoppas ni får trevligt nu- -.här ligger jag i min säng i ensamheten o är bara depp... så trött på allt.. krma kram

2009-07-19 @ 19:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0