Anytime betyder inte alltid när som helst

Till min förvåning och stora sorg fick jag idag reda på att serien som jag länge har väntat på redan är slut. Tv4 har redan sänt alla 13 avsnitt av Harper´s Island. Serien som skulle vara något utöver det vanliga, oerhört spännde, sånt som jag gillar. Men så har den då alltså redan avslutats och jag har inte ens märkt av den. Inte så konstigt då den har gått kl 23.30 på kvällarna och då ligger ju jag och sover.
Jag tänkte då att jag skulle se den på datorn genom tv4 anytime. När jag väl var registerar så fungerade det. Enbart det programmet som inte funger, typiskt nog. Så nu är jag lätt irriterad, får väl gå och sova nu då istället.

Imorgon kommer syster yster och hämtar Irma & Wera som äntligen ska få komma hem igen efter tre veckors semester. Dem har säkert längtat oerhört mycket, kan inte vara roligt att vara instängda i små rum hela sommaren. Nu behöver de springa av sig. Där kommer de att må gott, så även Linda & Henrik.

imorgon blir det lunch hemma hos mormor...undrar vad det blir? Mamma vet men henne får man inte ur nåt. Men jag hoppas det kan bli fisk i morot/purjolökssås med potatis. Det är så gott och så länge sedan jag åt. Receptet kommer ju från mormor.
Sedan flyttar ni i Lindas Lya.

Kram
/David som är så besviken så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Näe så vill inte jag heller känna, men ännu mer känns det så nu.. så trött på allt.. mjo men har ju blviit lite inlägg iaf.. även om de typ inte står nåt i dom.. men måste ju skriva nåt så folk vet att jag lever iaf..



Kram

2009-07-22 @ 10:11:38
Postat av: Anneli

Jag väntade också med spänning på att Harper´s Island skulle börjar. Håller med dig. Precis en sådan serie som jag vill se!!

Så att de gjorde reklam för den och programerade serieinspelning på boxern. Men han spelade bara in program två. VILKEN SKIT! Jag var galen när jag skulle se några avsnitt av serien här en dag.

Vi missade den båda två =(

2009-07-24 @ 08:51:29
URL: http://drymop799.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0