Det blir lätt en vana

Fötterna och då främst tårna har fått vara ett bra hjälpmedel här hemma. Nej det beror inte på att jag har brytit armarna eller så utan att vi länge nu har varit utan handtag på våra köksluckor och lådor. Man har då fått hitta nadra lösnignar på att öppna när man ska in i dessa köksdörrar. Mär man har öppnat köksdörrarna har har främst använt fötterna och tårna för att kunna öppna dem. Men så i helgen har Emils pappa Anders hjälpt oss med detta och enligt mig belv det jätte bra. Men fortfarande är jag där med tårna och försöker öppna men kommer snabbt på att jag nu äntligen kan öppna med handtag. När ska man lära sig, det som då var har blivit en god vana är nu något som är svårt att komma ifrån.


I
Nygga lådhandtag sitter äntligen på plats :)


Detta är de små handtagen som sitter på köksskåpen, inte så synliga för ögat vilket jag tycker är snyggt då jag inte vill ha en massa handtag i hela köket.

Kram
/David som är så nöjd med alla handtag så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

de bev verkligen kanon snyggt

2009-01-27 @ 09:31:22
Postat av: Karin

Mycket snyggt

2009-01-27 @ 19:09:07
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

MOrrn :)

Jasså hehe när börjar du då? ler..



Joda jag hade så mkt tvätt så passar på hihi.. Ah o när jag komemr upp ska jag slå er i badminton ;) haha..



Tack så mkt, näe jag tycker inte jag heööer mig ritkigt lik längre, precis pratat massa med Emil om de.. min vikt bara rasar o börjar själv bli lite orolig.. men de e skoj fortfarande, men de får inte gå såhär snabbt nu när bara har typ 10 kilo o spela på neråt..



Jao hehe de e svårt, men då tycker du min blogg e som den ska då typ? :D



Krams

2009-01-28 @ 08:35:02
Postat av: Anneli

Åh vilket fint kök ni har!

Jag vill också göra om! Men det finns inte så mycket tid och pengar för det när man är hemma och är mammaledig med två småttisar :-p

Klart jag ska komma och hälsa på! JAG LOVAR! Har inte varit här på ett tag och läst din inlägg, brukar läsa ifatt när jag får tid!

Vi får komma överens om ett datum via msn.

Ha det bäst!

Saknar dig!

KRAM KRAM KRAM KRAM

2009-01-28 @ 16:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0