Lite besviken...

Tycker allt att det är lite konstigt att ingen har kommenterat mitt senaste inlägg. Det var väl ganska tydligt vad man ville få ut av det. Linda har jag pratat med och hon kände lite dåligt samvete sa hon. Är det ingen annan som gör det?? Betyder inte att alla ska koma hit nu på en gång men man kan ju hoppas på att någon har fått en liten tankeställare och har börjat fundera på att komma till huvudstaden :)

Detta fick bli ett litet inlägg...emn någ så viktigt.

Kram
/David som är så trött så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: Linda J

Inte så konstigt att ingen har kommenterat förra inlägget. Du kanske kommer ihåg att jag sa till dig att det inte går! Testade nyss och det fungerar fortfarande inte. Men här funkar det. Konstigt!

Alla läser nog inte bloggen varje dag heller, som jag troget gör!

Kram från syrran

2009-01-25 @ 19:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0