Juleljusen lyser inte med sin frånvaro

Jag måste bara få flika in med en liten notis, om att här i Stockolm så har folk inte fattat att man borde ha tagit ner juleljusen vid det här laget. I husen på andra sidan gatan ser man den ena julstjärnan efter den andra och en och annan adventsljustake finns där med. Visst de lyser fint och det är ju fortfarnade mörkt om kvällarna men nej nu har de allt hängt där lite för länge. Det är ju snart frebruari.

Ok det var det jag vill berätta för denna gång.

Kram
/David som har haft en sån bra dag på jobbet så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Heej



jo jag tror också de e då man e kär faktiskt :O hgihi



jada haha jag mår bra på så sätt, fast ont i magen o huvuvdet som fan... nyss vaknat me.. ska iväg o jobba ju.. blä.. ska bli skoj men e nervös.. inte jobbat på sååååå länge...



Nu är jag snart hos er :D

Kram

2009-01-22 @ 05:18:56
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

haha mjo de hände nåt me mig i göteborg o sen dess bara ploppar de upp saker i mitt huvuvd som bint haha.. :D är väl galen lr nåt :P



Jaaa då lär ju du sova hehe.. kan ni inte bädda så vi slipper göra de mitt i natten sen? ;)



Jaaa imon ska vi umgås o ha de trevligt :D



Kram

2009-01-22 @ 16:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0