Hemma igen

Då var man hemma igen då efter en lång ledighet som har spenderats mestadels i Huskvarna hos mina färldrar. Det har varit en underbar tid då jag inte har tänkt på jobbet ett smack vilket har varit väldigt skönt. Här hemma är allt som vanligt och katterna verkar vara inne i sitt gamla vanliga mönster då de kommer och skriker så fort man gör någon mat i köket, Wera tigger och det änget skrikande på dem för att de har tråkigt vilket de säkert har haft både i huskvarna och Nybro där de har bott  på en mindre yta.

Snart är man tillbaka i sitt gamla vanliga lunk med jobb om dagarna. Det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till jobbet på Onsdag och träffa både kollegor och barn igen. Men imorgon ska jag vara ledig, vad som händer då vet jag inte är. Blir säkert inget märkvärdigt.

Emil sitter här mitt emot och leker "datanörd" försöker hjälpa sin pappa med något genom telefonen och om de reder ut det det kan jag inte svara på nu...men det verkar minst sagt lite osäkert...haha...

Ikväll ska vi se på en film hade vi tänkt men inte bestämmt viken än.

Ha det gott
Kram
/david som är så glad att han är hemma igen så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

skönt att höra att du haft de så bra :) ler..haha dom försökte koppla in kerstins rauter :P hhaha.. nu vet du de ;) Kram

2009-01-07 @ 11:23:44
Postat av: Karin

Kan tänka mej att de känns riktigt skönt att komma hem efter så lång tid "Borta bra men hemma bäst" Jag tycker oxå de va gott å komma igång å jobba efter ledigheten, vardagsrutiner e underskattat Kramisar till dej å Emil

2009-01-08 @ 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0