GRATTIS Morfar

Idag den 4 Januari 2009 vill jag säga stort grattis till min morfar Carl Evert som fyller 79 år. I eftermiddag kommer jag att åka dit för att fira denna äldre man som minns och kan berätta hur mycket som helst om sin ungdomstid. Vilket ibland kan vara väldigt intressant att lyssna på. Jag blir så avundsjuk på vilket minne endel har. Själv kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde förra året ;)  Tyvärr är inte närminnet lika bra vilket känns lite oronade men det blir väl lätt så när man blir gammal.


Kram
/David som tycker om sina morföräldrar så mycket så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

aw grattis till denna gamle mannen.. ja tänk om man ahde haft sånt minne.. haha mitt minne e totalt kasst.. blä.. kram

2009-01-04 @ 17:56:22
Postat av: Linda J

Jag skulle vilja säga att det är den 4:e januari idag! Och vilken dag sen! Söndagslunch hos Gabrielssons, träffa dig, födelsedagsfika hos morfar med hela släkten. Perfekt avslutning på julledigheten!



2009-01-04 @ 18:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0