Fotomedellen är tillbaka...


Senaste omgången av fotografering blev tyvärr inte så bra som mna hade hoppats. Men tre foton hittade jag som jag vill lägga upp.
När man ser på fotona så ser jag hur ful fresyr jag har på korten. Inte bra någon stans. Jag tror att jag passar bättre i kortare hår.Kanske skulle tänka på om jag ska klippa mig kort nästa gång. Vi får se....

Titta och njut...





Jag, Emil & Therese...alla med var sin "top-model" pose :)


Fin bild där även katten fick vara med på ett hörn...men hans pose verkar inte allt för bekväm.


Ok detta fotot tog jag med för att jag tycker själv att jag blev ganska bra på det.

Kommentera gärna!!!

Kram
/David som älskar att posera framför kameran så mycket så han vet knappt ;)

Kommentarer
Postat av: TucciT

haha vad e de där sista för kort :O de känner ajg inte igen.. haha.. ler.. nje fast katten låg ju så o han tyckte nog de var skänt haha.. jävla hösäck typ :P kram

2009-01-15 @ 10:40:39
Postat av: Karin

Ni kan de där me att posera, fina bilder!!Vilken fotograf!Närbilden på dej David, tiopoängare!!!Hej hopp nu e de helg KRAM

2009-01-16 @ 23:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0