Stackars Maja Gullstrand

Sitter här i soffan och deppar och känner med Maja Gullstrand som kom sist i denna tredje deltävling. Jag tycker alla att hon var bättre än vad alla skriver och tycker i olika tidningar. Hennes framträdande var kanske inte det bästa och skulle kunna sitta lite bättre men det var bra och hon rörde sig bra på Scenen. Hon har en härlig röst som man bara blir kär i men det var det visst inte många som blev denna kväll. Nu får man väl vänta på hennes skiva som kommer så småning om.

Ok då var det klart, det blev E.M.D & Molly Sanden kom direkt till finalen och som tur var kom BWO "bara" till andra chansen. Där de får möta Lili och Susie det blir ett spännade möte.

Får verkligen hoppas att den sista deltävlingen i Malmö levererar betydligt bättre för gör de inte det så har vi nog upplevt den sämsta melodifestivalen på flera år.

Och var är alla "Schalgerlåtarna"??? jag bara undrar. det kan ju inte vara en schlager uta en riktig slagdänga som sätter sig som en smäck och som man kan lära sig texten på efter några gånger...så som "jag ljuger så bra...jag tar det jag vill ha...och Hero för att nämna några.

Ha en fortsatt trevlig kväll
Kram
/David som röstade på Maja Gullstrand så mycket så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: Linda J

Tyckte det var väldigt svagt startfält igår. Som tur var valde vi biosalongen framför TV-soffan. Såg The wrestler. Den måste ni se! Rourke borde få en oscar i natt för bästa manliga huvudroll!

2009-02-22 @ 09:31:00
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Hejsan!

Det är absolut inget bra... Erik har vait hel skum.. igår iaf.. så idag ska vi ses o snaca iaf. suck.. är skit jobbigt allting :'( legat här o lipat hela natten.. men får se hur han är idag...



Jag missade schlager.. men nu i efterhand kunde de nästan vart värt o stanna hemma o kolla på den isället :(



Kram

2009-02-22 @ 10:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0