Nu var det ett tag sedan sist...

Jag skrev ett inlägg i min fina blogg. Sådet är väl dags att skriva något så läsarna där ute blir nöjda.
Just nu hör man vinjetten till Let´s Dance som strömmar ur ut tv:n...vår nya fina fantastiska TV. Jag, Emil och Tessan har satt oss till rätta i soffan för att se på detta underhållningsprogram. Sådär lagom underhållning en fredags kväll efter en underbar dag på jobbet som jag älskar.

I tisdags kväll kom Therese hit till oss och det är så otroligt roligt att hon är här hos oss men tyvärr så jobbar vi ju om dagarna så om hon har haft så roligt det vet jag inte men jag hoppas att det har gått någolunda bra.
Imorgon kommer familjen Gabrielsson så här blir det snart kollektiv. Det ser vi alla fram emot och det kommer bli så roligt även om det blir trångt. På söndag fyller Alva 8 år så här blir det födelsedagskalas :)

Imorgon drar även Melodifestivalen igång. Redan....känns inte som att det var så länge sedan sist men jag e bara glad att sveriges bästa program är tillbaka. Första deltävlingens tävlande hör kanske inte till den mest lockande men jag tror ändå att den kommer att bli väldigt spännande. Enligt alla spekulationer så tar Scotts & Sherley Clamp hem de två finalplatserna. Efter att ha lyssnat på delar av alla låtar så tyckar ajg att Emilia & Alcazar är bäst. Imorgon får vi se hur det kommer att gå.

På jobber är allt bara bra och jag trivs. Arbetslaget är så underbart och vi jobbar så bra, hoppas verkligen att det fortsätter så hela terminen ut.

Många kramar
/David som ser fram emot melodifestivalen så mycket så jag vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0