Svinkallt...

Då sitter man i ett snöigt och svinkallt småland, men så vackert. Tänk att man har fått fira en vit jul, det kan knappats bli bättre!
Ute är det snorhalt så man får passa sig när man ut i kylan beger sig. Finns det dubbskor? Det skulle man ha en dag som denna!
Har varit hos mormor och morfar idag och fikat tilllsammans med min kära syster. Det var trevligt och mysigt.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Pappa pratade om att beställa hem mat. Han och mamma firar 36 år som gifta idag så det ska väl firas lite smått.

Nu sitter jag mest här och skriver för att fördriva tiden. Får se om det börjar någon film vid två som man kan titta på. Det är mysigt med film så här i juletid och när det är kallt ute. Någon kall promenad blir det då inte för min del idag.

Ha det bäst!
/Kram David som tycker att det är så kallt så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

naw stackars David :O Konstigt att du inte fanns i min mobil ju :O jag finns iaf i din nu ;) haha

2009-12-29 @ 21:17:12
Postat av: Linda J

Tack för igår. Visst är det fantastiskt härligt med riktig vinter!! Långa promenader funkar trots kyla och halka. Idag har det nog blivit två och en halv timma totalt.

2009-12-30 @ 17:07:31
Postat av: Linda J

Bättre med svinkallt än svininfluensa!!!

2009-12-30 @ 17:09:08
Postat av: Linda J

Jag igen!! GOTT NYTT ÅR!

2009-12-30 @ 17:11:45
Postat av: Karin L

Gott nytt år. Roligt att snabb träffas i Örsjö. Synd bara att det inte blir oftare.

2009-12-31 @ 09:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0