True Blood

Ikväll på Svt1 börjar den nya succeserien True Blood. Kl 22.00 drar de igång och jag kommer sitta bänkad för att kolla in Alexander Skarsgårds vassa tänder, som även har blivit hans genombrott i Hollywood. Men det störta namnet måste ändå vara Anna Paquin. Vem kommer inte ihåg hennes insats i Pianot?

     

Förväntningarna är höga, i alla fall från min sida. Hoppas på något riktigt spännade som håller måttet. Bänka er ni med. Orkar jag sitta upp en timme längre än vanligt så gör ni det med. Tur att det inte är några reklamavbrott.

Kram
/David som ska vara uppe så länge så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Linda J

Alldeles för sent för mig! Och Skarsgård dyker inte upp förrän i avsnitt fyra. Men säkert bra serie. Gillade Being human. Såg ni den?

2009-08-26 @ 20:01:41
Postat av: christoffer

I like! Måste se!

2009-08-26 @ 21:06:22
Postat av: TucciT

fan jag glömde bort de.. var den bra da?

2009-08-27 @ 06:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0