Nervös

Idag fick jag ett SMS av Emil...

En snabb fråga bara :) När var det vi skulle på stadsteatern? Kram

Så löd hans meddelande. Direkt när jag läste det så blev jag alldeles varm i kroppen och hjärtat hoppade ett extra slag och jag tänkte att nej nu är vi dubbelbokade för jag visste att det var i Oktober. Det är ju Oktober som vi åker till Kreta. Att man inte kan komma ihåg sådana saker. Ingen av oss kom ihåg när det verkligen var så det var ju bara att vänta till man kom hem. Nu sitter vi här och har kollat upp hur det ligger till. Nej vi är inte dubbelbokade men nästan. Vi kommer hem på natten till Söndagen och teatern är på Söndag eftermiddag. Är man pigg på teater då? Nej skulle jag spontant säga. vi får väl helt enkelt se hur trött man är. Förhoppningsvis har man sovit en stund på flyget men det är väl inte troligt då jag inte tycker att det är så värst roligt att flyga. Tror ju hela tiden att vi ska störta. Blir en intressant upplevelse.

Annars har dagen varit bra...ja helt underbart bra faktiskt. Sedan är det ju alltid trevligt att höra att man är trevlig mot sina medarbetare. Det är väl så man har blivit uppfostrad kan jag tänka.

Det var allt för idag.

Kram
/David som var så nervös så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Joda jag har haft mer än ett leende =) Ler..

Vadå jag o mina killar? haha de där lät det.. hur ska folk missuppfattta de nu då? haha.. lät som jag har en ny varje dag lr nåt ;) skratt



Joda de gick förvånadsvärt bra ju, måste jag faktiskt säga.. de var nåt konstigt.. haha..



ses? nu får du ta och lugna dig liiiite grann ;)

Puss Kram

2009-08-26 @ 19:01:00
Postat av: TucciT'

haha föstår ni blev nervösa.. men vilken tur ni hade.. ler.. hoppas ni är så pass pigga så ni orkar gå ju =) Kram

2009-08-26 @ 19:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0