"Hemma"

Var är hemma för er??

För dem flesta är nog det där de bor men för mig så är jag hemma när jag kommer hem till mina föräldrar. Till det hus som jag är uppvuxen i, där jag har bott större delen av mitt liv. Det är tryggt och säkert och man vet vad man får när man kommer dig, kärlek!
Men hemma är ju även nu i Stockholm men det kommer nog aldrig bli samma hemma som Jönköping. Vad händer då den dagen då föräldrarna väljer att flytta. när man från ett besök till ett annat måste åka till deras nya hem. Kommer det då att bli mitt "nya hem"? Troligtvis inte. Blåklintsvägen kommer alltid att vara mitt "hem" så länge det finns kvar och mina föräldrar bor där!

Så ligger det till för mig...hur är det för er??

Skänker en extra stor och kärleksfull tanke till Emil med familj och hans farmor. Ta hand om er!

Kram
/David som är hemma så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för igår, vad härligt det var att träffas :) Kram

2009-08-30 @ 09:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0