Åter till jobbet

Då har klockan ringt jätte tidigt idag och jag har lyckats ta mig upp, bara det är en bedrift i sig tycker jag efter fyra veckor där man har gått upp när man vaknar typ...i alla fall sista veckan.
Kaffet har runnit ner så nu ska jag bre min macka och få i mig lite frukost som för mig inte är det bästa målet mat på dagen. Jag är med lunch och fikarast killen.

Jag börjar jobba idag, det känns lite både och måste jag nog säga. Jag älskar mitt jobb så det är inte det men efter en längre tids semester så tar det ändå lite emot att helt plötsligt vara tillbaka. Men det ska bli riktigt trevligt att träffa kollegor igen, men Frida får jag vänta på i en vecka till. Idag kommer bli en bra dag det är jag säker på. Hela veckan kommer bli kanon för jag ska göra så mycket nytta på avdelningen så det är inte sant. Har många planer ska ni veta, och fint så in i norden kommer det med att bli.

Nej nu ska jag äta...

Kram
/David somska jobba så mycket idag så han vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0