Underbaraste VÅR

Idag har varit den mest underbaraste vårdag som man kan tänka sig. När man har varit ute på eftermiddagen idag har det kännst som värsta högsommarvärmen. Man hade typ kunnat sitta i t-shirt och kortbyxor. Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg för nu ska vi njuta utav våren till fullo så får sommaren komma när den är redo. Hoppas helgen blir lika fantstisk solig och varm som den har varit idag. Och att den håller i sig över påsken då jag ska vara låååångledig. Förhoppningsvis får jag ledigt på Torsdag och kan åka till Nybro redan på morgonen.

Jag och Emil har pratat lite löst om att åka till Uppsala i helgen om vädret är soligt och fint. Där har jag aldig varit så det kan ju vara intressant och mysigt. Se något nytt när man nu bor så nära.

Ikväll hejar vi såklart på HV71 i den andra finlamatchen. Ska de vinna för andra året irad? Ja det är inte omöjligt.

Annars ikäll blir det mys is offan framför Tv:n.

Kram alla där ute och ta vara på våren
/David som ärlskar solen så mycket så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

hej hje...



vad ska ni göra i uppsala?..



jao visst e vädret underbart.. ler.. väldans skönt e de :D Kram

2009-04-04 @ 09:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0