Trååååkigt

Jag har så tråkigt!
Vad  ska jag ta mig för att göra...jag har läst i min bok men orkar inte mer...på balkongen skiner solen men det blåser kallt så där var det inte alls så skönt att sitta som det ser ut...och datorn är jag lite trött på just nu...jag vill göra något!!!
Ta en promenad, jo visst det skulle man ju kunna göra men...men vart ska man går då? Nä kjag vill göra något roligt! Men vad skulle det kunna vara???

Skratta!!!!

Nä jag vet inte får väl återkomma när jag kommit på något vettigt.

Tidigare idag har vi inhandlat lite småsaker på IKEA och en svart fin hylla på Mio. Den kommer passa jätte bra med vår nya svarta spegel...men nu är det bara att få upp dem. Har inte rätte verktyg hemma så ag kan göra det. Måste låna borren på jobbet så att jag kan borra i väggen. Händig är jag inte men en hylla och en spegel ska man väl ändå kunna få upp själv. Inte ska man behöva fråga någon om hjälp så fort det är något...eller?

Kram på er alla kära läsare...imorgon är det måndag.
/David som har så tråkigt så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: Karin

Hallå där käre bror! Pröva på att rulla tummar , de e kul! Skämt å sido det kan va bra att ha lite tråkigt nån gång då uppskattar man det roliga mer, som tex att dina systrar kommer nästa helg!!! Kram kram från mej

2009-04-19 @ 19:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0