Reflektion

Ok nu har jag reflekterar tillräckligt under den långa bilfärden så nu kan jag bara vara ledig med gott samvete. Umgås med familjen, äta ägg och ha mysigt. Sitter nu mitt ute i skogen i lilla Örsjö där Emils föräldrar har slagit sig till ro. Här ska det spelas Skip-Bo så korten yr omkring oss. Säkert kommer det bli en hel del härliga skratt, mumsig mat och kanske ett och annat katthår i munnen men det får man leva med ;) Trevligt kommer vi att ha i alla fall det är jag helt säker på.

kram på er så länge...nu ska jag vara social...
/David som har reflekterat så mycket så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: Jennie

Glad Påsk!

Hoppas att ni får en underbar påsk. Vi väntar på de tre små trollungarna som kommer om en stund. Det ska bli äggjakt, målning av ägg och vi ska klä riset. Jättemysigt :)

Ha det så bra min vän! Kraaam

2009-04-10 @ 08:12:27
Postat av: Linda J

Skönt med ledighet och fint väder! För det hoppas jag att det är i Sverige också. Här i Danmark har vi underbart soligt vårväder! Nu ska Karin och jag ta en promenad på den långa sandstranden.

Ses på söndag!

2009-04-10 @ 09:01:00
Postat av: TucciT

det har vart super trevligt att ha er här... många kramar

2009-04-12 @ 00:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0