Nyinredd hall

Äntligen har vi hittat det vi har sökt. Vi har gått i flera affärer och sett den ena snygga spegeln efter den andra men inte slagit till och köpt någon. Men så var vi på Iems och där stog den, spegeln vi har letat efter. En svart snygg enkel helkroppsspegel med några avarta krusduller. Nu hänger den alltså i hallen bredvis hyllan vi hittade på Mio. även den är svart med flera mindre hyllor.



Vår nyinredda hall är klar. Eller ja nästan klar. Ska bara hitta lite passande saker att ha i hyllan. jag tycker resultatet blev fint. Linda, min syster tycker att spegeln gör eän smal så det är ju bra. Men jag tycker nog tvärtom. Men det är skönt att ha en helkroppsspegel.
 

 

På en av hyllorna har jag ställt en present från Anneli som jag tycker är så fin och säger så mycket. På lappen står  det följande "Willow Tree, Heart of Goald - you will always have my heart.

Kram
/David som är så nöjd med vår hall så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

Jötte snygggt :)

2009-04-27 @ 14:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0