Långledig i påsk

Idag kl 17.00 stämplade jag ut från jobbet och i och med då började min långledighet. En ledighet som jag har längtat till av olika anledningar. Dels är det skönt att bara vara ledig, få koppla av  och samla nya krafter. Denna påskhelg ska vi tillbringa med dem vi älskar mest...våra familjer.

Imorgon ganska tidigt bär det av till Nybro...katterna följer med...för att träffa Emils familj. En familj med mycket skratt, kortspel och fläskpannkaka. För att sedan på påskafton packa bilen igen och åka till Huskvarna...staden vid vättern... där mina närmaste befinner sig. Där vi alla ska samlas för lite kalas, umgås och äta ägg och ett och annat bus kanske :)

Visst låter det som en bra helg?!?!?!

Ikväll måste HV vinna så mycket så jag vet knappt...annars är det kört.

/ David som ser fram emot denna helgen så mycket så jag vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0