Söndag

Då var det sista dagen på ytterligare en vecka och ett steg närmare, Emils och Therese födelsedag, kräftskiva och Julafton...

Idag vaknade vi tidigt vilket faktiskt var skönt för en gång skull. Åt frukost och planerade dagen. Åkte till sickla köpcentrum för att införskaffa en borrmaskin. Handlade även lite mat på Willys och en kruka på Designtorget. Det är en bra affär och där kan man säkert hitta många roliga och fina julklappar när det väl blir dags för det...på designtorget alltså ;)

Väl hemma igen var det då dags att sätta upp våra nya köksluckor. Som vi har väntat på dem men nu är de äntligen levererade. Tänk om även nån hade kunnat sätta upp dom med. Men vi gör det själva så får vi det gjort forrtare och så blir det förhoppningsvis klart till vi får besök nästa vecka. Då kommer Karin, Linda och mormor. Emil satte allstå igång med borrandet medan jag lagede mat. Lite då och då fick jag assistera genom att hålla luckor när han borrade. Han är så duktig. Jag lagade lax med krabbomelett. Det blev rikigt gott må jag säga.

Ikväll ska vi äntligen gå på bio och se Patrik 1,5. Som vi har väntat. Ser verkligen fram emot att se den, hoppas den e bra men jag kan inte tänka mig något annat.

Kram
/David som ser fram emot kvällen så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

Det låter som en kul kväll :)

hopps bion är bra :) ler..

haha jag fick en chock när mamma o pappa sa att ni hade vart o klöpt en borrmasin o EMIL med tummen mitt i handen sitter o borrar o sätter upp luckor.. duktig bror jag har hihi.. jag har nyss färgt mitt hår.. as läckert om jag får säga de själv... puss o kram hälsa bror min :)

2008-09-14 @ 19:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0