Äcklig potatissallad

Idag var tanken att det skulle bli storstädning efter jobbet. Men icke sa nicke det orkade jag inte med alls. Hade tänkt att dammsuga, damma, städa toan men det tar jag imorgon istället. Skönt är ändå att disken är avklarad tack vare min Emil som stog och diskade är jag kom hem. Jag stekte istället lite korv och böttbulllar som vi tänkte äta till potatissalladen vi handlade igår. Jag var så hungrig. Väl sittade med tallriken i knät så smakade potatissalladen fruktansvärrt illa, alldeles för mycket ätika var det i den. Den åker rakt ner i soppåsen.

Dagen barncetat på jobbet:
Vi sitter och har samling med alla barnen. Vi pratar om bokstäver. Min kollega visar upp bokstaven A. Många av barnen känner igen den och att de har den i sitt namn. Men en lite tjej på fyra år har tänkt till lite extra. Hon säger - Den har jag. Men inte med strecket i mitten. Och så upp och ner. Det blir ett V.
Haha...så härligt. Hon ville ju så gärna också ha den bokstaven i sitt namn så då får man ju ändra lite på den. Tyckar att det är fashinerande att hon överhuvudtaget tänker på det sättet.

Gårdagen barncetat på jobbet:
Vi sitter och äter. En kille på tre år vill först ha mjölk att dricka vilket han får. Han dricker upp och ber om vatten, vilket han får. Då säger han när han ser färgen på vattnet (även kallar spökvatten) -när jag har druckit upp blir ju glaset rent igen, det tycker jag är lite löjligt.

Ikväll kl 20.00 ska jag se på Idol denna säsongen med ny jury. Lite roligt att se alla dåliga sångare.

Massor av kramar
/David som får höra så många roliga saker på jobbet så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Aaaa vist e Min Erik fantaastisk :) Hihi

Mjo han hjälper till mkt mer än vad ni gör o jag också för den delen hihi.. duktig pojke ju fast lite seg ;) hihi men han e bäst ändå <3



Mjo han vill nog pånminna mig om de vi hade men jag minns de ändå.. minns allt vi hade Rickard o jag.. vissa saker kommer man alltid sakna såp e de bara..



Kram

2008-09-04 @ 09:48:28
Postat av: TucciT

hahaha den dör flickan var juh smart hon :) hihi.. så sött..

Kram

2008-09-04 @ 10:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0