Tänk vad det går fort...

Nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva men jag borde kanske det för det var ett tag sedan sist. När jag ska skriva i min blogg vill jag att det ska stå något intressant eller roligt. Men så kanske det inte måste vara. Bara de som läser den vet att man man levr, vad man gjort under dagen eller om man hat någon fundering om någonting.
idag har det varit en bra dag fast även denna dagen var det lite stormigt på jobbet men denna gång bara en liten storm. Inget jag behöver gå in på närmare här och nu. Men nu hoppas jag att det har stormat klart för nu orkar jag då inte mer snart.

Helgen som har gått har varit bra men attans så fort den gick. Vi hade besök av Emils kompis hennes kille och hans bror. Killarna skulle på NHL på Söndags kvällen. Så den kvällen fick vi andra för oss själva. På söndagen trotsade vi regnet och blåsten för att shoppa lite. Men något speciellt hittade vi inte. Köpte bara en ny hushållspapperhållare :) Denna helgen gick rekordsnabbt fattar inte vart den tog vägen men det är ju lika dant med veckorna. Helt plötsligt är det Fredag. Hmm snart e de Jul...

Nu ska jag sluta skriva för denna gång men jag önskar alla en fortsatt bra vecka och ta hand om er.
Kram
/David som tycker att tiden går så fort så han vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0