Höstkvällar med tända ljus är mysigt

Man märker mer och mer att hösten har kommit. På marken ligger det nu drivor med nerfallna löv i alla dess vackra färger. Mörkret tränger sig på allt tidigare på dagarna. Nu när jag tittar ut är det typ kolmörkt ute. Men det är någon slags charm med mörkter. Det är ju nu som man med glädje kan lända lite små lampor men framför allt tända ljus. Det är ju så härligt, mysigt och vackert. Det får jag göra när jag har skrivit klart.

Idag är det tvättdag. Vi har samlat på oss drivor med tvätt. Vi måste bli bättre på att tvätta oftare så slipper det ta så lång tid att tvätta. Önskar att man hade haft en tvättmaskin inne i lägenheten vad smidigt det hade varit, men var i allsin dar skulle man då ha hängt all tvätt. Tur att det finns torkskåp.

Imorgon gäller det att städa lite innan man ska fara iväg på Torsdag. Det ska även packas och så måste jag tanka bilen innan så vi kommer ner till nybro utan bensinstopp. På vår resa ner kommer vi få sällskap av Therers trevliga pojkvän Erik. Det ska bli så skönt att komma iväg i hyfsad tid...ca kl halv fyra...så att man slipper komma fram mitt i natten och en dag tidigare än vanligt eftersom i åker en dag tidigare.

Nej nu måste jag kila ner till tvätten igen....

Kram
/David som tänker tända så mycket ljus ikväll så han vet kanppt


Kommentarer
Postat av: TucciT

snart komemr ni hihi jag längtar så mkt så jag vet knappt.. får bli en kort kommentar för nu börjar house :) Kram

2008-10-14 @ 21:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0