God morgon

Idag vaknade  man upp i Nybro, hemstaden för Emil. Det känns skönt och trevligt att vara här igen och det känns verkligen att det var ett bra tag sedan sist. ute skiner solen vilket bådar gott för dagens runda in till stan. Emil åkte tidigt in till Kalmar för att göra ärenden och hälsa på några jobbarkompisar mm. Jag sov fortfarnade när han åkte, det var riktigt skönt att få sova ut idag.
Senare idag ska jag och Emils mamma in till Nybro, där ska vi sammanstråla med Emil för att sedan besöka frisören. Vi får se om det finns några tider för klippning. Jag skulle gärna vilja tunna ut mitt hår för nu är det tjockt. Även Emil och Anneli har tänkt att klippa sig. Får se hur det blir med det. Sedan skavi äta lite lunch och handla mat. Ikväll blir det bara en lugn hemmakväll med god mat och IDOL.
Imorgon däremot blir det massor av folk här hemma hos Emils föräldrar. Typ hela släkten på hans pappas sida. Det ska bli trevligt.

Igår fylllde ju Emil år. Han vaknade till när jag skulle gå upp kl 06.00 så då passade jag på att ge honom en present. Han fick Mia Törnbloms bok SÅ DUMT. Han bev glad för den som tur var. Sedan bar det av till jobbet, slutade tidigt redan kl 14.45 så då var det bara att med fullpackad bil bege sig för att hämta upp Emil. Erik, Therese kille skulle också förlja med på bilresan så han hoppasde på på samma ställe som Emil. det blev en trevlig bilresa men den känns ju som en hel evighet. Väl framma blev det många kramar, lite mackor och kaffe och så presentutdelning så klart. Emil fick ytterligare en present av mig men denna gången ett mycket stöttre paket. Den innehöll en verktygslåda. En jätte bra present för alla Emils verktyg finns i en IKEAvattenkanna, vilket inte känns så praktiskt. Medan mina ligger i en BjörnBorgskokartong...hihi...det tycker i alla fall att jag är lite mer praktiskt. Hoppas han blev nöjd. sedn var vi tvugna att titta på tessans inköp från ullared. det blev en hel del saker. jag vill ocskå åka dit och handla...någon som vill följa med????

nej nu ska jag hoppa in i duchen så jag e klar tills vi ska åka in till det lilla sammhället Nybro ;)

PS. På Söndag kommer jag en sväng till Huskvarna :) hoppas jag hinner se några av er då?
Kram
/David som tycker det är så fint med alla gula löv på marken så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vill gärna följa med till Ullared :) Plockar du upp mig i Jkpg?



Puss

2008-10-17 @ 18:53:52
Postat av: Karin

å ! Kommer ni till Kaxholmen imogon ? Skulle va mycket trevligt.Kramis

2008-10-18 @ 09:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0