Äntligen ska våra fönster bli rena...

Jaha då har halva denna arbetsveckan gått...och jag fatt inte hur tiden kan rinna iväg på detta sätt. Imorgon är det Torsdag och jag slutar tidigt :) Jag måste på stan och köpa mössa, gärna en vinterjacka också, får de vad man kan hitta.

Idag har jag beställt förnsterputsning :) Så om två veckor kommer det hem en kille som ska putsa våra fönster och det ska bli så skönt att få det gjort och billigt är det faktiskt med. För en två får man betala 350 kronor och det tycker ajg det kan vara värt. Särskilt när man inte vet hur länge sedan det var någon gjorde det sist. Sedan är jag så dålig på att få det bra, det blir bara en massa ränder. Det blir ju även lagon till jul, hoppas inte att de hinner bli allt för smutsiga innan dess.
Det har även varit en bra dag på jobbet och nu känns det som att allt har lugnat ner sig. Vi har kommit varandra närmare så något jobbigt kan även ge något bra ifrån sig. Hoppas att detta kan hålla i sig.

Nu är det bonde söker....ja jag vet att det inte är något super program men det är lagom avkoppling efter jobbet.

Kram
/David som är så nöjd att jag har bokat förnsterputs så han vet kanppt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack så mkt :)

Näöe inte turkost.. de har jag i mitt kök nu :P haha... sdka ha en neutral matta.. funderar dock på o ta in lite inslag av lila färger i kuddar gardiner o de.. har ju dom gardinerna jag fick av dig kom jag på precis nu.. weeiii nu fick jag ju idé :D haha.. Kram

2008-10-09 @ 19:43:09
Postat av: TucciT

sikken lyx o kunna boka förnsterputsare :P

2008-10-09 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0