Lättad men inte för att snön har försvunnit ;)

Jag har så mycket som jag vill skriva om men det passar inte rikigt här tyvärr.  Men att skriva blogg är verkligen ett bra sätt att få skriva av sig på, vad man verkligen känner om allt här i livet. Och det är faktiskt riktgt roligt. Det är det bästa jag har börjat göra under detta år som har gått. Kanske att man skulle skaffa sig en dagbok där man verkligen kan skriva ALLT :)

jag är lättad...nu går vi vidare med nya krafter och inspiration!!!!

Trist att all snö har töat bort under dagen. Det som var så mysigt med all snö. Det lös upp inte minst när man går till eller från jobbet om dagarna. Det är ju kusligt mörkt och man är ju halvt skräckslagen vissa dagar. Tror ju att det står en äcklig gubbe bakom varje liten buske. ..hihi...
Hoppas verkligen att det kommer mer snö till jul.

Större delen av helgen kommer jag att få tillbringa själv eftersom Emil kommer att vara borta och kommer hem någon gång på Lördag eftermiddag. Men då får jag ju lite egen tid så då ska jag gå på stan och inhandla julklappar. Har ganska bra koll på vad jag ska köpa men alla är inte planerade än. Får väl passa på att fixa Emils klappar nu när han inte är med ;)

Puss och Kram alla där ute...saknar er så otroligt mycket!!!
/David som är så lättad så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: TucciT

vad trist att all snö e borta.. hihi.. vart ska emil i helgen då? :) ... bra du får tid o köpa klappar till onom o så nu då ju :) krams

2008-11-28 @ 10:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0