Snön ligger vit på marken...

Igår eftermiddag bar det av till Nybro för att överraskla Therese. Både jag och Emil kännde att hon behövde oss nu när hon har det lite jobbigt. Jag vet att hon blev jätte glad att vi kom hoppas även att hon känner sig på något sätt lite bättre nu när vi är här och gör vardagen kanske lite roligare.

Idag vaknade man tidigt och när jag tittade ut genom förnstret så var det alledels vitt ute...eller ja inte helt vitt men det låg snö på marken och det var vackert. Det känndes mycket ljusare. Jag kan tycka att snön kommer på tok för tidigt men hällre att den kommer nu än inte alls. Men allra hels skulle man ju vilja att den är här till jul. Det kan fortfarande bli en vit jul.

Igår var jag även på vårdcentralen och kollade upp mitt långt gående problem med slämet i halsen. Detta äckliga, tjocka irriterande släm som bildas och inte vill försvinna. Har haft det så länge nu så nu ska det bort. Läkaren tittade och undersöte men kunde inte hitta något fel. Lite konstigt kan man ju även tycka att han inte tog några prover eller ville att jag harklade upp något släm. Han sa i stället att jag skulle få komma till öronmotagningen på sjukhuset för en ytterligare undersökning. Rådet han kunde ge var att inte harkla upp slämmet utan att försöka svälja ner det men det är ju omöjligt. Att äta eller dricka kan vara ett sätt att få ner det. Men det känns inte som att det funkar. Men jag kämpar vidare. 

Kram alla där ute
/David som hatar allt släm i halsen så mycket så jag vet knappt

 

Kommentarer
Postat av: Mårran

välkommen till smålands pärla ;)

2008-11-21 @ 21:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0