Orka Orka

Ja jag vet att det är en titel på en underbar svensk tv serie men det är inte den jag hade tänkt att skriva om nu. Hr helt andra tankar....

Ja, men gör det då! Orkar inte lyssna mer...

Känner mig trött...matt....sliten....när ska man hinna med allt? Jag bara undrar när ska det bli som vanligt igen? Idag kom flimmret i huvudet tillbaka igen, varför det? Suck säkert allt stress! Jag ska alltid vara den starka som ska klara allt men när går det till den gränsen då man inte gör det. Det ordnar sig...men nej det gör kanske inte det i detta tempo och läge.

Sänder en extra tanke till en underbar, härlig, rolig och snygg tjej som behöver mit stöd. Ska bli bättre på det visa att jag finns här med. Vill att du ska veta hur mycket jag tycker om dig, Tess! Ser fram emot och längtar till du kommer upp hit så vi kan göra Stockholm!!

Kram
/David som skulle kunna må så mycket bättre så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

Gud först blev jag helt orolig när jag började läsa din blogg.. att jag lagt över o pratar för mkt me dig om mna problem så du inte orkar med dom längre, fick lite smått magknip sådär.. o sne när jag fortsatte läsa blev jag jätte gad o fick nästan lite tårar i ögonen.. de dä värmde nåt otroligt.. TACK David.. saknar er som faaaan.. (ursäkta språket men jag gör verkligen de)

2008-11-18 @ 08:41:47
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Hej min vän =)



jo recis.. de e alltid skoj o få kommentarer liksom :) ler..



aa jag ska lägga ner en bok så man får tiden o gå lite.. o så hoppas jag så att jag får ett eget rum.. men mamma sa till om de så får vi se.. e skönt när man e nyopererad o ha lite eget ju..



mjo fast brukar aldrig vara några o hälsa på mig mer än mamma o pappa då förståss :) vad skulle jag göra utan dom? :O hihi.. vet inte än hur länge jag blir inlagd.. valigtvis e de en dag bara men dom trodde jag kommer få ligga längre frör jag redan e så pass nersatt o gåttigenom så mkt så jag kanske behöver längre tid..



självklart förstår jag tat du inte kan komma.. :)

kram

2008-11-18 @ 20:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0