Nya vinterkläder :)

Nu sitter jag här i soffan och det är ganska mörkt här i rummet men det lyses upp av en massa värmande ljus...så mysigt!!

Igår var det som sagt 80-tals fest med jobbet. Haha vad roligt det var att se alla som hade ansträngt sig att hitta en bra 80-tals look. Många hade verkligen ansträngt sig till det yttersta. Vilket gräsligt mode det var på den tiden igentligen. Men då tyckte man väl att man var jätte snygg. Vi hade trevligt, fick hjälpa till att laga maten med assistans av vår egna stjärnkock :) Allt smakade gott.

Idag har jag och min kära Emil varit på en shoppingrunda. Vi var båda ute efter var sin vinterjacka. Och lyckan fann vi redan i första affären. Där hittade vi var sin jacka. Min jacka ska jag ha på jobbet. Det blev en som står emot både vind och regn. Riktigt snygg och jag är jätte nöjd. Även Emils jacka var snygg men inte i samma stil som min eftersom han ska ha sin till jobbet så det var en med "snygg" jacka. Den kommer att passa jätte bra till min svarta skidbyxor som jag har fått av min svåger Henrik. Vi letade vidare efter mössor och halsdukar men det var lite svårare, men till slut hittade jag en jätte fin mössa som jag bara älskar, den skulle jag kunna ha inne. Men någon halsduk blev det dock inte får väl klara mig med den jag har nu.

Ikväll blir det en lugn hemma kväll med hemlagad pizza, mys i soffan och en bra film. Vilken det vet jag inte en det får vi se när det väl blir dags.

/David som är så snygg i sina nya kläder så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Emil Adén

Ja det var trevligt med lite shopping idag och din nya jacka är supersnygg!! Jag är glad över att jag lyckades pruta ner min 500;- också, inte illa! ;)



Det jag dock blir lite trött på är att det redan julskyltas och då får jag lite panik för de klappar som måste köpas inom en snar framtid....



Nu undrar jag bara vad som hände med filmen!?



Puss på dig älsklingen!

2008-11-08 @ 22:26:37
URL: http://redlime.blogsome.com
Postat av: Linda J

Vi vill ju veta vad DU hade på dig på festen!

2008-11-09 @ 08:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0