En liten skål med godis...

Idag har man jobbat som vanligt då. En bra dag men det är jobbigt när det är många borta och det är vikarier. Inget blir som man har planerat och tänkt. Istället måste man ställa upp för varann, vara ut till ett visst klockslag och bli en ordinarie kort på sin avdelning. Visst det är klart att man ska ställa upp men när det blir ofta så blir det till slut påfrestande. Det känns som VI alltid ska hjälpa alla andra. 
i övrigt har det varit en bra dag med härliga barn som är lika mysiga som vanligt. Idag på morgonen när en kille kommer så möter han mig på gården genom att springa mot mig med öppen famn och jag får en kram. Tänk att få mötas av det varje dag då går jobbet lätt resten av dagen.

Emil kom och hämtade mig på jobbet idag då det bara regnade, han är så snäll. Middag hade han lagat med så jag har bara blivit servad ikväll.

Nyss överraskade han mig med en lite skål med godis...mmm så gott precis vad jag ville ha!!!
 
Puss och Kram
/David som älskar godisöverraskningar så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

ni verkar ha de så mysigt jämt... vill också ha de så :) Krams

2008-11-14 @ 16:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0