Det känns som helg...men de e bara Torsdag

Ikväll känns det som att det är helg och man får vara ledig några dagar, men icke sa nicke det är faktiskt en dag kvar på jobbveckan. Imorgon är det fredag och jag jobbar sent, stänger på förskolan. Vilket även innebär att jag inte hinner åka hem innan 80-tals festen börjar. Får väl helt enkelt ta med mig det jag bestämmer att ha på mig så jag kan byta om där. Lika bra at packa ner så jag kan ta en dusch om det finns tid till det, men det är ju inte säkert efterson det kan ju vara så att det är flera som tänker som jag.

Men när helgen börjar imorgon så ska jag och Emil bara ha en lugn och skön helg här hemma. Jag vill in till stan på Lördag så att jag kan köpa mig en ny vinterjacka. Det är jag i stort behov av nu. Något som jag kan ha på jobbet. Även en mössa behövs för jag vet inte var mina mössor har tagit vägen under flytten. Sedan borde det bli en sväng till IKEA och köpa de där köksskåpshandtagen vi har bestämt oss för att ha. Och få upp dem för nu är jag trött på att använda fötter för att öppna alla nederskåp.

Måste även förbereda alla utvecklingssamtal som börjar nästa vecka. Det är några stycken jag har nästa vecka vet jag. Eftersom jag inte har fått någon planering denna veckan så har jag inte hunnit skriva ner någontin. Så det får bli prio1 på Söndag.

Tack och hej leverpastej ;)
Kramar
/David som har det så bra så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Älskade David :)

de e ingen fara.. jag har inte orkat prata så mkt iaf.. är helt slut...



jaa de e jätte skönt o äntligen få veta vad felet är iaf.. jo vi får hoppas dom hittar svar på de andra också..



hihi aaa vi får hoppas allt komemr bli bra-. jut nu känns de mörkt..



Kramar Tess

2008-11-07 @ 10:42:33
Postat av: Jennie

Ha det så kul på festen! Rocka loss hela natten :)

Kramar

2008-11-07 @ 18:02:44
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Heej David :D



haha jao du har blivit dålig på o kommentera de håller jag med dig om.. hihi..



jao klart jag ska åka upp dit de e ju självklart.. se hur han har de o hur han är i sin vardag.. nyttigt o se..



Jaa klart jag ska hälsa henne.. vi ska dit troligen på tisdag.. usch kommer bli super jobbigt..



yes i Januari kommer jag o jag längtar så satans mkt.. synd de blir så kort tid bara men så är det ju.. hihi.. då måste vi ut o shoppa ;)

Kram

2008-11-08 @ 15:56:40
Postat av: TucciT

hur hade du de på festen? vilka kläder blev de? :D hihi Kram

2008-11-08 @ 15:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0