Ringer om fem minuter...kan vara att man ringer imorgon...

God förmiddag!

Idag sov jag riktigt länge, låg och snosade så gott medan Emil låg bredvid och lekte med datorn.
Nu sitter jag här framför datorn i min ensamhet och det är jätte skönt faktiskt. Efter en intensiv vecka med vänner, Emils familj och släkt kan det vara skönt att få vara för sig själv ett tag. Jag är av den person att jag tycker att det är skönt att bara få vara, tänka och ha de lite lungt och skönt.
Jag skrev att jag sitter framför datorn, har fått mig några härliga skratt genom YouTube ;) Har tagit en nostalgitripp genom Björn Gustafssons succe i melodifestivalen. Han är ju bara så rolig. Det senaste inslaget är från ESC 2008 då han lämnar sveriges röster. Han är helt borta, pratar löjligt dålig engelska och ger Sverige 12 poäng i slutet. Ja det är ju bara så himla underbart bra.
Pratade med min underbara syster idag på telefon. Jag ringde henne igår men då hann hon inte prata så hon sa att hon skulle ringa upp om fem minuter...fem minuter i hennes liv kan vara väldigt långa hihi. Hon ringde tillbaka idag på förmiddagen ;) hon är så rolig. Vi pratade om att jag och Emil ska åka förbi Jönköping några dagar nästa vecka. Mina systrar med familj och mina morföräldrar ska ut på landet och äta jordgubbstårta...det vill jag också vara med på. Får ju aldrig vara med på sådna utflykter eller tillställningar när man bor i Stockholm.

Måste avsluta med att tacka Anneli för en trevlig middag igår på restaurangen. Tack! Det var så gott.

Kram
/David som älskar lugnet av att vara själv en stund så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart ni ska med och äta jordgubbstårta på tisdag. Ingen sommar utan jordgubbstårta i Bönared! Karin sa onsdag till dig trots att vi bestämde tisdag. Så typiskt henne! Hoppas ni kommer!

Kram

2008-06-29 @ 20:20:49
Postat av: TucciT

Hoppas ni får trevligt med din släkt okså o tårta :) hihi.. ler



nu e de ju bestämt när jag kommer till dig o ror o hälsar oåp.. o jag längtar redan så mkt så jag vet knappt .p ASG



kram

2008-06-29 @ 23:14:16
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hihi nee de e juh inte de.. mjo när man har smester kan de ju blir så men jag har ju inte ens semester? skratt..



näe jag vet inte heller de där me telefonen men tror jag svarade men var ingen där.. o var ju ingen signal i luren heller? haha mysko e de..



jaa idag ska vi ha de trevligt :) KRama

2008-06-30 @ 10:33:30
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: Anneli

Varsågod!

Det var så lite så ;-)

2008-07-04 @ 14:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0