Kul att shoppa när man är tät ;)

Då har man varit här i staden Malmö i tre dagar och det har bara varit en massa shopping hit och dit...på REA då förståss :)
Så mycket som jag har handlat under dessa dagar det har jag inte gjort på typ ett år men det är kul när man hittar något som man fastnar för och är billigt.  Det har mest blivit kläder, en snygg svart jacka som man kan ha när man ska gå ut och se lite vårdad och städad ut.  Den är jag jätte nöjd med. Sedan har det blivit lite olika tröljor i stickat. Någon t-shirt och ett skärp från TIGER ;) Skor har det också blivit ett par. Och säkert en hel del annat som jag inte kommer ihåg att jag har köpt.
På lagerhouse hittade vi snygga fyrkantiga tallrikar så det köpte vi sex stycken utav. Av Emils mormor och morfar fick vi en kandelaber med svarta ljus som inflyttningspressent. Den kommer passa som en smäck i köket. En brun rund matta till vårt tv rum har också packats in i bilen. Den kommer förhoppningsvis att passa perfekt. Och vad billigt, nästan så man skäms.
Men det är ju som jag sa till Emil när vi satt och åt lunch..."det är lätt att shoppa när man är tät" ;)

Imorgon bär det tillbaka till Nybro för att träffa emils familj igen det ska bli trevligt. På kvällen ska vi göra något tillsammans. Ser jag fram emot :) Så då blir det väl att gå mannikäng så alla får se de fina kläderna och fröhoppningsvis blir det lite fotogrfering på kvällen...leka fotomodell :)

Kram
/David som har shoppat så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som trevliga dagar:)

hihi...

tyvärr lev der ingen fotografering.. kl blev ju så mkt...

kram

2008-06-29 @ 09:01:23
Postat av: TucciT

Svar på kommnetar i min blogg:

Jao vi hade de fantastiskt kul :D weeii.. aa jag behövde det.. man levde upp lite på nått sätt igen :) känns bra..



tack hih ie rätt nöjd själv me den bilden.. haha på den ser man ju nästan bra ut :P asg



Mjo de blev ju inge fotandes igår.. tyvätr..



Kram på dej



ps.. ser att jag glömde skriva vem de var som skrev komentaren igår :) men de var jag iaf :) Kram

2008-06-29 @ 12:10:20
URL: http://tuccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0