Ja, jag är unik

Nu har även lilla jag skaffat en blogg.
En blogg som kommer att handla om livet, mina upplevelser och mina tankar.
Jag tänker inte börja min blogg med något negativt eller trist nej nu ska vi vara positiva och glada.

Idag har jag och min Emil varit inne i stan och shoppat. Det började med en trevlig och god lunch på en grekisk restaurang. Äntligen hittade vi en restaurang som man vill komma tillbaka till.
Efter lunchen var det dags för lite shopping. Vi hittade en klädaffär med en massa snygga men dyra kläder. Jag shoppade loss i alla fall. Man måste unna sig det ibland. Det blev ett par jeans shorts och en tröja...riktigt snyggt och DYRT.
Hittade även Maja gullstrands senaste skiva som jag bara var tvungen å köpa. Den var bra och kommer att spelas flitigt framöver.
Dagen avslutades med ett farväl då Emil skulle åka tillbaka till Nybro. Jag vet att du e orolig men allt kommer att gå jätte bra imorgon. Och om ett par dagar kommer jag efter med Irma och Wera.

Jag älskar dig Emil!
Sen vill jag tacka Therese som hjälpte mig med denna blogg, Emil vill att den skulle vara på engleska men nej där går gränsen...jag hatar ju engelska.

/David, som är så unik så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

Du är hel härlig :) de var så lite så för jag hjälpte dig.. man vill ju hjälpa till :) bra din blogg e lite possetivare än min.. fått lite klagomål för de.. haha.. men de skiter jag i :P Hoppas kläderna e snygga.. dom vill jag se när du kommer.. saknar dig så kom nuuuu :) Kram

2008-06-15 @ 23:29:40
URL: http://tuccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0