Fotomodellerna

Nu är man äntligen hemma igen efter två veckors farande fram och tillbaka med bil. Först Nybro sedan vidare till Malmö tillbaka till Nybro igen en kort vesit i orskarshamn för att sedan åka vidare till Jönköping och till sist Stockholm...min nya hemstad. Men hemma kommer alltid att vara Huskvarna/Jönköping och har alltid varit. Det är dät man är född och uppvuxen.

Nu till det roliga i della blogginlägg...eller roligt och roligt, jo jag tycker det i alla fall.
Jag och Emils syster Therese är två fotohollics, kan man nästan säga. Eller vi gillar å posera framför kameran när Emils pappa Anders tar kort. Vi har kommit på att vi faktiskt är rikigt duktiga på det. I alla fall Therese hon kan alla de där "top-model" poserna ;) hihi som jag sakta börjar lära mig. Men huvudsaken är att man har roligt och att man blir bra på korten vilket vi blir :)
Kortet som finns med i detta inlägg är taget av Anders Aden. Jag tycker själv att det är djävligt snyggt! Det ser så där froffsigt ut och att det är taget någonstans söder ut. Med ljuset som faller perfekt, platsen vi står på, i ett valv. Blickarna ja allt e bra.
När jag visade fotot för mina föräldrar sa pappa att -Du skulle ju kunna vara med som modell i ELLOS kartalogen :) Och mamma att -Jag hade valt fel yrke hihi
Ja kanske att man skulle prova att satsa på att vara modell...skulle jag passa ja inte vet jag. Roligt är det i alla fall.




Kram
/David som älskar fotot på han och Therese så mycket så han vet knappt

 

Kommentarer
Postat av: TucciT

Vi är helt klart bäst...

älskar detta fotot så himla mkt jag också :)

Jag har fått lite kommentarer på bilddagboken att jag borde söka som modell.. o att vi tillsammans borde göra det.. haha.. De var ett väldans tjat om att du o jag ska bli modeller.. när ska vi slå ihop våra skallar o ta tag i saken? :P haha kanske när jag komemr till er ;) Ha en bra dag David.. Kraaam på dej

2008-07-04 @ 11:36:12
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: Linda

Klart du ska ge karriären som fotomodell en chans! Det har jag ju sagt för längesen!!!

Nu har jag precis lämnat Strindberg på pensionatet. Snyft, snyft. Och i morgon åker vi till Chamonix, det ska bli så härligt! Hoppas jag har många nya blogginlägg att läsa när vi kommer hem nästa helg!

kram

2008-07-04 @ 14:32:24
Postat av: Linda

Sa till Therese att ni ska söka som modell båda två.. för ni passa verkligen som det.. å jag hgåller med om att detta kortet blev jätte fint...

2008-07-04 @ 14:48:39
URL: http://mamma0607.blogg.se/
Postat av: David

Hihi...tack!!

mm kanske skulle prata med henne.

Ha det så bra på semestern!!!!

kram

2008-07-04 @ 15:12:45
Postat av: Emil Adén

Ni är lika snygga som alltid! :)

Synd bara att jag inte fick vara med! :((

Puss

2008-07-09 @ 10:09:55
URL: http://redlime.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0