Festprisse

Nu sitter jag här i soffan och bloggar igen, en drink på bordet och i högtalaren spelas för tillfället Afer Dark "Åh När Ni Tar Saken I Egna Händer"
jaha då var det Söndag och i stockholms gay värld betyder det utgång så även för oss :)
Som jag har nämnt i tidigare inlägg har jag aldrig varit ute så mycket i min ungdom på disco och klubbar men det har blivit ändring på det de senaste veckorna. Så ofta som jag har varit ute de senaste veckorna har jag nog aldrig varit, inte ens under högskoletiden då det blev endel.
Men på något sätt känns det riktigt skönt att få släppa loss, dansa, festa och dricka. En sådan period kommer för de flesta någon gång och för mig kommer en nu, 28 år gammal. Medan andra har den perioden när de är arton tjugo år. Ja jag är ju lite udda och unik. Jag är i alla fall glad att jag gör detta nu istället för tidiare eller senare i livet. När man e ung gör man så mycket dumt och korkat när man blir äldre orar man inte. Så nu är jag mitt i mellan och det känns härligt skönt att festa loss rejält. Att sedan gå på gayklubb gör det hela roligare, man kan vara sig själv, lyssna på bättre musik och stämmningen är en hel annan. Tänk å få ta med alla man känner som känner för att festa till ett gay ställe och visa hur det är. Det är faktiskt inte så farligt som det kan låte. Jag tror de flesta skulle tycka att det var kanon trevligt.

Många kramar
/David som har blivit en sån festprisse så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

haha de lter helt underbart du.. ler.. hoppas ni får en super trevlig kväll :D Kram

2008-07-13 @ 21:07:26
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: Emil Adén

Ja du älsklingen det är skoj att även du har fått smak för det underbara utelivet som gayklubbarna har att erbjuda! Jag är också glad att jag får hänga med och guida dig lite i vimlet! :D Vi har fortfarande några ställen kvar som du inte besökt och Priden kommer vara en sådan upplevelse för dig!

JAG ÄLSKAR DIG!

Puss puss

2008-07-13 @ 21:10:59
URL: http://redlime.blogsome.com
Postat av: Anneli

Jag hänger gärna med :-D

Åh va häftigt! Priden skulle jag också vilja vara med på. Alla verkar ha så kul när man ser det på tv....

Vi ses på torsdag.... ÄNTLIGEN!

Skulle ni titta in när ni åker förbi?

KRAM

2008-07-14 @ 08:03:03
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Haha vist e jag go ler...



haha jao alltså finns ju inge o hämta med kärlek för honom hos mig.. så e de ju bara.. o de vill han ju inte heller.. han har ju sitt på de torra :@



Haha nu vet du iaf vem den andra killen är o han e så underbart söt :) Hoppas vi ses nu om två veckor han o jag.. skulle va så ball :D weeii.. vi får väl se..



KramKram

2008-07-14 @ 09:05:32
URL: http://tuccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0