Nu är det klart....

F.o.m den 1 Januari blir jag fast anställd i stockholms stad som förskolelärare. Är utbildad fritidspedagog men här är det ingen direkt skillnad, man räknas som förskoleläre kan man säga. Det görs ingen direkt skillnad på utbildningen. Jag är  väldigt glad och stolt över detta. Vet inte hur lång tid det hade tagit att bli det i Jönköping, det känndes så avlägset där. Men här har det faktiskt gått väldigt fort. Började ju jobba i April och är redan där.
Med denna anställning blir jag även avdelningsansvarig under vårterminen vilket känns inspirerande och roligt. Men det är även ett uppdrag med lite mer jobb så det gäller ju att visa att man klara av det. Men det ska nog gå bra.

Kram
/David som är så stålt så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

GRATTIS min vän

2008-12-18 @ 09:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0