I fredags....

Ett litet snabbt och kort inlägg om vad som började hända och bli verklighet i fredags. Det ligger nämligen till på det sättet jag kommer att få fast jobb på mitt nuvarnade jobb. Det har inte skrivits några papper än men det har pratats om det och efter jul är jag troligen och förhoppningsvis fast anställd på ett jobb som jag trivs med väldigt bra. Det kommer säkert mer om detta ämne när det är lite klarare. Men det är roligt i alla fall och känns kul och tryggt.

Kram
/David som är så glad så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Kock-Jesper

Grattis, mannen. Vad roligt! Du knäcker, så jag är i och för sig inte överraskad, men OJ vad roligt! Grattis, grattis, grattis.



Jag är OCKSÅ så glad så jag vet knappt!

2008-12-07 @ 19:23:29
Postat av: Karin (Emils faster)

Ett stort grattis bra jobbat. Inte lätt att få jobb i dessa tider. Grattis grattis

2008-12-07 @ 21:28:16
Postat av: Karin (Emils faster)

Ett stort grattis bra jobbat. Inte lätt att få jobb i dessa tider. Grattis grattis

2008-12-07 @ 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0