God Jul & Gott Nutt År

Vill jag önska alla mina trogna och nya läsare!

Julen tillbingas för tillfället i Huskvarna med familjen och för mig blir det julafton två gånger då vi även firar lite på Juldagen. Då HELA  familjen är med. Så idag kommer det bli mer ös här hemma men det ska bli så roligt att barnen kommer och morföräldrarna. Synd bara att Emil inte är med då hade vi vaerkligen varit alla.

Igår var det en stillsam jul med mina föräldrar och min älsta syster och hennes man. Det åts fantastisk julmat, spelades tärning om julklapparna...jag fick en jätte fin tändsticksask...fikade, drack glögg, spekades spel och tittade på "Nyckeln Till Frihet".

På återseende
Kram
/David som älskar julejn så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

God jul till dig me David :)



joda vi hade verkligen en underbar jul.. ler.. aaa hade varit mysigt om du vasr med ocså.. men idag du då blir de julafton igen ;) weeiii...



haha yes.. undra vad de e mer som kommr.. e väldans nyfiken nu ju ;)



Tack weeii--- haha japp du ska få kolla i min kalender:)



Klart de finns kvar godis.. har ju sparat till dig:) weeiii



Ses idag :D Kraam

2008-12-27 @ 09:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0